Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekACEA E6, ACEA E7, Cummins CES 20077, MB 228.51, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, IVECO TLS E6, Deutz DQC IV-10 LA, MACK EO-N, Scania Low Ash
Shell Rimula R6 LME 5W-30 (20 l)
Olej Shell Rimula R6 LME využívá jedinečnou technologii, která se chemicky i fyzicky přizpůsobuje měnícím se potřebám motorů. Staví na našem závazku poskytovat inovativní řešení, která budou odpovídat technickým a provozním potřebám vašeho zařízení.
Aplikace:
» Motorové oleje Shell Rimula R6 LME jsou vhodné pro silniční aplikace s velkým zatížením.
» Jsou zvláště vhodné pro řadu aplikací nákladní a veřejné dopravy v moderních nízkoemisních vozidlech Mercedes-Benz, MAN, DAF a dalších výrobců.
» Obzvláště jsou vhodné pro vozové parky se smíšenými typy motorů Euro 4, 5 a 6.
» Olej Shell Rimula R6 LME převyšuje výkonnostní požadavky průmyslových specifikací jako ACEA E6 a E7, je zvláště doporučen pro vozidla vybavená filtry pevných částic (DPF).
Olej Shell Rimula R6 LME může přispívat k efektivní dopravě díky:
» lepší kontrole emisí
» prodlouženým výměnným intervalům oleje a tím úsporám nákladů na údržbu
» nižší spotřebě paliva.
Hmotnost | 20 kg |
---|---|
viskozita dle SAE | SAE 5W-30 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.