Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekAPI CI-4, API SL, ACEA E5, ACEA E7, GLOBAL DHD-1, MB 228.3, MAN M3275, Renault Trucks RLD, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, MACK EO-N, CUMMINS 20076/20077/20078, CATERPILLAR CAT ECF-1
Total Rubia Tir 7400 15W-40 (208 l)
Motorový olej vyvinutý na základě požadavků konstruktérů dieselových motorů s nízkými emisními limity a velmi náročnými provozními podmínkami.
Použití:
» Je vhodný pro všechny provozní režimy (doprava, stavební stroje…).
» Splňuje a překračuje požadavky vyplývající z limitů EURO 2, EURO 3, EURO 4 a EURO 5 (kromě EURO 4 a 5 MAN, DAF, tam kde výrobce doporučuje specifikaci maziv E6, E9).
Vlastnosti:
» Vysoká provozní spolehlivost umožňující prodloužené výměnné servisní intervaly.
» Nezávisle na typu provozu lze použít pro všechny dieselové motory firemních mechanismů, strojů a vozidel.
» Výborné antikorozní, detergentně – dispersantní vlastnosti zabraňující houstnutí oleje v důsledku sazí.
» Výjimečná viskozitní stabilita během provozu.
» Velmi dobré protioděrové vlastnosti účinné proti tvorbě oleštěných ploch (efekt bore polishing)
Hmotnost | 190 kg |
---|---|
viskozita dle SAE | SAE 15W-40 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.