Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Objednejte v minimální hodnotě 2 500,- bez DPH a vyberte si DÁREK!!!

Potřebujete poradit? +420 483 360 124 (Po-Pá: 7-15:30h)

Kód: ELECTROMEM SIRIUS 8+

Nabíječka autobaterií ELECTROMEM SIRIUS 8+ (12 V)

PROČ SE VYPLATÍ NAKUPOVAT U NÁS?

Jsme na trhu již od roku 1995, máme velmi široký sortiment kvalitních produktů a mnoho referencí.

Zajišťujeme PROFI služby (montáže, servis, kalibrace, údržby atd.) i PRODEJ NA SPLÁTKY - EUROLEASING.

Rádi vám poradíme s výběrem optimálních strojů, možnostmi financování jejich nákupu...

Moderní elektronická nabíječka AKU pro 12 V baterie vozidel kategorie MOTO a CAR, dále pro zahradní techniku, motorové čluny, sněžné skůtry, karavany atd. s WET, GEL, AGM, MF, VRLA, START + STOP atd. akumulátory o kapacitě maximálně 160 Ah (pro režim nabíjení a max. nabíjecí proud 8 A) nebo do maximálně 250 Ah (pro režim udržovací používaný v zimě), automatické mikroprocesorem řízené režimy SLOW / FAST / LOW TEMP, funkce záložního napájení vozu bez baterie (13,8 V - 5 A), 9 nabíjecích a testovacích cyklů AKU, ochrana proti zkratu, přepolování, přebití a přehřátí, přehledná LED signalizace naměřených hodnot (voltmetr) a režimů, odolné tělo nabíječky, nový moderní design a drátový úchyt pro zavěšení atd. Podrobný popis

ELECTROMEM

Výrobce

ELECTROMEM

Dostupnost

skladem

Cena bez DPH

2 450 Kč

Cena s DPH

2 965 Kč

Ceníková cena bez DPH

2 580 Kč

Vložit do košíku

Euroleasing
Podrobný popis

Základní charakteristika AKU nabíječky autobaterií ELECTROMEM SIRIUS 8+

  • elektronická automatická nabíječka pro akumulátory 12 V, odolné tělo a nový moderní design,
  • vhodná pro AKU baterie do kapacity 120 Ah (režim nabíjení proudem max. 8 A) a 250 Ah (režim udržovací),
  • automatické režimy nabíjení SLOW / FAST / LOW TEMP, funkce záložního napájení vozu (13,8 V - 5 A) bez baterie,
  • LED signalizace naměřených hodnot (voltmetr) a režimů, 9 automatických nabíjecích a testovacích cyklů AKU,
  • automatická ochrana nabíječky proti zkratu, přepolování, přebití a přehřátí,
  • další informace, fotografie i typy AKU nabíječek ELECTROMEM řady SIRIUS najdete v Soubory ke stažení

Obecné informace týkající se typů autobaterií a způsobu jejich nabíjení:

  • autobaterie WET jsou olovo - antimonové (PbSb), olovo - kalciové (PbCa) nebo olovo - stříbrokalciové (PbCaAg) s tekutým elektrolytem na bázi kyseliny sírové, jsou to stále ještě nejrozšířenější autobaterie, které vyžadují pravidelnou údržbu a nesmí se překlápět (aby nevytekl elektrolyt přes odvětrávací otvory baterie...),
  • autobaterie GEL jsou olovo - kalciové (PbCa) s pevným nebo gelovým elektrolytem, baterie lze natáčet a jsou plně bezúdržbové,
  • autobaterie AGM jsou olovo - kalciové (PbCa) s pevným elektrolytem, kde kyselinu obsahují části ze skelných vláken, baterie lze natáčet a jsou bezúdržbové.

Nové moderní autobaterie nabízejí vysoký výkon, kapacitu a účinnost, ale zároveň vyžadují i odpovídající péči, znamenající zejména moderní způsob nabíjení kvalitními nabíječkamiNevhodný způsob nabíjení (režim a tvar nabíjecí křivky u starších typů nabíječek) poškozuje novou moderní autobaterii a snižuje tak její životnost ve vozidle (postupné snížování kapacity autobaterie).

Důležité obecné parametry moderní autonabíječky:

  • volba typu autobaterie a tomu odpovídajícího tvaru křivky nabíjecí charakteristiky (automaticky nebo manuálně),
  • vysoká rychlost nabítí autobaterie (ta je závislá zejména na vybití baterie a na proudu nabíjení, důležitá je optimální výše nabíjecího proudu dle typu autobaterie a šetrný tvar nabíjecí charakteristiky, u typu baterií WET i režim "promíchání" elektrolytu), toto umí spolehlivě zajistit pouze moderní, procesorem řízené autonabíječky,
  • korekce nabíjení a vliv teploty (energeticky efektivní a šetrné nabíjení je závislé na provozní aktuální teplotě baterie, jejím vybití, průběhu napětí a proudovém provozním zatížení a kompenzaci napěťových úbytků na přívodních kabelech), toto vše musí být zohledněno při nabíjení (korekce tvaru křivek nabíjecích charakteristik), i toto vyžaduje procesorové řízení nabíjení. 

O autobaterie je třeba se starat průběžně zejména v zimních měsících, kdy dochází k častému startování vozu za snížených teplot (studený motor má velký mechanický odpor při startu) a tudíž i k jejímu častějšímu a většímu vybíjení. 

Některé dražší a výkonnější nabíječky AKU mají funkci tzv. pomocného startu vozu.

Využití 12 V baterie (GEL, WET, AGM,
  MF, VRLA, START + STOP atd.
  kapacita do 160 Ah (režim nabíjení)
  kapacita do 250 Ah (režim udržovací)  
Nabíjení / start ANO (mikroprocesorem řízené) / NE
Nabíjecí proud maximálně 8 A (automatický režim)
Funkce automatická volba napětí 6/12 V, plně automatické nabíjení a vypnutí nabíjení po nabití AKU, udržovací režim v zimě (automatické zapnutí nabíje AKU při poklesu napětí), LED displej pro zobrazení napětí a režimů atd.
Výbava nabíjecí kabely (kleště / oka)
Napájení / příkon 230 V / 120 W
Rozměry 190 x 80 x 50 mm
Hmotnost 0,75 kg

Do košíku bylo přidáno

Dotaz na produkt

Načíst